پورتال مشتریان شرکت نرم افزاری جادوی فکر (دانش بنیان)
پنل اختصاصی شما
پورتال مشتریان
شرکت نرم افزاری جادوی فکر
(دانش بنیان)
خدمات نگهداشت و پشتیبانی نرم افزار
واحد خدمات پس از فروش شرکت نرم افزاری جادوی فکر به عنوان نقطه تماس مشتریان، درخواست های شما( ایمیل، تلفن، چت آنلاین، سیستم تیکتینگ و ...) را دریافت می کنند و پس از کارشناسی به تیم پشتیبانی ارجاع می دهد تا در اسرع وقت پاسخ مناسب دریافت نمایید.
-
پشتیبانی نرم افزار برای چیست؟
پشتیبانی نرم افزار برای چیست؟
متخصصان نرم افزار بر این باورند که نرم افزار، محصول فکر است و همچنان که روند تفکر رو به تکامل است نرم افزار نیز دائم رو به کمال پیش می رود. چنانچه یک نرم افزار در سال گذشته برای مشتری بی عیب و نقص بوده است و در سال بعد بر اساس شرایط جدید اطلاعات نیاز به رفع اشکال دارد یا اینکه بر اساس روند رو به جلو نظام اجتماعی خواسته های جدید را می طلبد. با باور به این امر، شرکت نرم افزاری جادوی فکر، به عنوان یکی از سرآمدان صنعت نرم افزار، همواره خود را متعهد به حمایت از مشتریان و کاربران محصولات می داند و راز موفقیت خود را، همراهی با مشتریان در نقاط بحران مشتری می داند. ادعای این شرکت بر ادعای واهی بی نقص بودن نیست بلکه همراه بودن با مشتری تا دستیابی به هدف مورد نظر در اسرع وقت است.
-
سطوح خدمات پشتیبانی
سطوح خدمات پشتیبانی
خدمات و پشتیبانی پس از فروش این شرکت شامل شرکت های طرف قرارداد و نرم افزارهایی است که در دوره گارانتی 6ماهه تا یکساله قرار دارند. در این شرکت به طریق زیر خدمات پشتیبانی ارایه می شود:
1- پشتیبانی آنلاین از طریق ابزار Remote desktop, Team viewer و....است که بدون نیاز حضوری از طریق اینترنت، سیستم مشتری قابل دسترس قرار گرفته و رفع نقص می گردد.
2- آخرین نسخه های نرم افزار با امکان دانلود و... از طریق سایت شرکت امکان دانلود آخرین نسخه نرم افزارها فقط برای نرم افزاهای تحت قرارداد پشتیبانی و یا نرم افزارهای تحت دوره گارانتی فراهم است که از طریق ثبت نام در سایت برای مشتری تعریف شده، به طور خودکار قابل دسترس است.
3- ایجاد بانک پاسخ به سوالات متداول در سایت
4- پاسخ تلفنی توسط بخش هماهنگی خدمات پس از فروش
5- حضور متخصصین پشتیبانی در محل مشتری(در این خصوص با هماهنگی قبلی مشتری و از طریق نرم افزار مدیریت پشتیبانی، در اسرع وقت، کارشناس ذیربط به محل مشتری اعزام شده و خواسته مشتری برآورده می گردد). -
درخواست تغییرات و بومی سازی
درخواست تغییرات و بومی سازی
اغلب نرم افزارهای پرکاربرد با توجه به تعدد مشتریان دارای امکانات گسترده می باشند. اما چنانچه مشتری درخواست بومی سازی داشته باشد پس از اعلام جزئیات مورد نظر و تجزیه و تحلیل تیم کارشناسی و موافقت، تغییرات درخواستی اعمال می شود. بر اساس زمان مورد نیاز برای اعمال تغییرات، هزینه تغییرات مطابق تعرفه نظام صنفی رایانه کشور محاسبه می گردد.
-
فروش نرم افزار و دوره گارانتی
فروش نرم افزار و دوره گارانتی
- دریافت نیاز مشتری
- پیشنهاد مناسب ترین بسته نرم افزاری برای کسب و کار مشتری
- تسویه مالی، نصب و راه اندازی و ثبتنرم افزار
- برنامه ریزی آموزش مشتری (در محل مشتری و یا شرکت
نکته: مبلغ فروش نرم افزار شامل نصب، راه اندازی نرم افزار، آموزش و همراهی مشتری تا شش ماه پس از نصب می باشد(دوره گارانتی) تامشتری بتواند بین کسب و کار و نرم افزار سازگاری کامل برقرار نماید
-
سیستم تیکتینگ(پنل اختصاصی)
سیستم تیکتینگ(پنل اختصاصی)
- پایش روند پاسخ درخواست
- ارسال پیامک و ایمیل با پاسخ کارشناس برای شمابه منظور مشاهده سریع پاسخ
- دریافت آخرین نسخه اجرایی نرم افزار
- بررسی وضعیت تیکت ها
- بررسی وضعیت مالی مرتبط با شرکت
- دریافت فایل پرسش های متداول مرتبط با نرم افزار
پنل اختصاصی برای مشتریان دارای قرارداد پشتیبانی است. در این پنل شما می توانید با ارسال تیکت هر نوع مشکل را به ما گزارش کنید. درخواست شما بلافاصله تجزیه و تحلیل شده و به کارشناس ذیربط ارسال می گردد. پس از بررسی کارشناسی چنانچه موضوع بدون نیاز به همکاری بخش توسعه نرم افزار قابل حل باشد در اسرع وقت نهایتا تا48ساعت بعد پاسخ داده می شود . البته برای شرایط فورس و ضروری درهمان زمان پاسخ داده می شود.
همچنین شما می توانید سایر درخواست ها اعم از درخواست آموزش مجدد، بازدید دوره ای و حضوری، توسعه نرم افزار و یا مشاوره را نیز از طریق تیکت به شرکت اعلام نمایید.
-
بازآموزی نرم افزارها
بازآموزی نرم افزارها
با توجه به تغییرات نرم افزار و افزودن امکانات جدید و یا تغییر کاربران، این شرکت بصورت دوره ای، برای برخی نرم افزارها، بطور رایگان و یک روزه آموزش برگزار می کند.