خدمات نگهداشت و پشتیبانی نرم افزار

واحد خدمات پس از فروش شرکت نرم افزاری جادوی فکر به عنوان نقطه تماس مشتریان، درخواست های شما( ایمیل، تلفن، چت آنلاین، سیستم تیکتینگ و ...) را دریافت می کنند و پس از کارشناسی به تیم پشتیبانی ارجاع می دهد تا در اسرع وقت پاسخ مناسب دریافت نمایید.

  • پشتیبانی نرم افزار برای چیست؟
  • سطوح خدمات پشتیبانی
  • درخواست تغییرات و بومی سازی
  • فروش نرم افزار و دوره گارانتی
  • سیستم تیکتینگ(پنل اختصاصی)
  • بازآموزی نرم افزارها

نظرات شما

همکاران ما طی 24 ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.